Τραπεζικό μάρκετινγκ: τα τραπεζικά προϊόντα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2006 (EL)
Τραπεζικό μάρκετινγκ: τα τραπεζικά προϊόντα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε.

Θεοδωρλή, Ειρήνη

Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια συγκέντρωσης των Τραπεζικών Προϊόντων της ΕΤΕ παραθέτοντας μερικές φορές και στοιχεία όπως: Τιμολογιακή Πολιτική, Συγκριτικό πλεονέκτημα, Πολιτική Πωλήσεων, Χαρακτηριστικά προϊόντων κλπ. Τα στοιχεία αυτά ανήκουν στο μείγμα Μάρκετινγκ των Τραπεζικών Υπηρεσιών. Το επόμενο βήμα της εργασίας αυτής θα μπορούσε να είναι μία έρευνα στους καταναλωτές – πελάτες των Τραπεζικών Υπηρεσιών με σκοπό να γίνει γνωστή η θέση τους απέναντι τόσο στο Τραπεζικό Σύστημα όσο και στα προϊόντα τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες - Χρηματοοικονομική ανάλυση
Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.