Τραπεζικό μάρκετινγκ: τα τραπεζικά προϊόντα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε.

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2006 (EN)
Τραπεζικό μάρκετινγκ: τα τραπεζικά προϊόντα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε.

Θεοδωρλή, Ειρήνη

Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια συγκέντρωσης των Τραπεζικών Προϊόντων της ΕΤΕ παραθέτοντας μερικές φορές και στοιχεία όπως: Τιμολογιακή Πολιτική, Συγκριτικό πλεονέκτημα, Πολιτική Πωλήσεων, Χαρακτηριστικά προϊόντων κλπ. Τα στοιχεία αυτά ανήκουν στο μείγμα Μάρκετινγκ των Τραπεζικών Υπηρεσιών. Το επόμενο βήμα της εργασίας αυτής θα μπορούσε να είναι μία έρευνα στους καταναλωτές – πελάτες των Τραπεζικών Υπηρεσιών με σκοπό να γίνει γνωστή η θέση τους απέναντι τόσο στο Τραπεζικό Σύστημα όσο και στα προϊόντα τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες - Χρηματοοικονομική ανάλυση
Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)