Marketing Plan επιχείρησης ενδυμάτων: το παράδειγμα της BSB

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Marketing Plan επιχείρησης ενδυμάτων: το παράδειγμα της BSB

Παππά, Αρετή

Στις ενότητες που ακολουθούν πρόκειται να γίνει ανάλυση και παρουσίαση του σχεδίου marketing της εταιρίας γυναικείων ενδυμάτων BSB.Το marketing plan μας επιτρέπει να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα γύρω από την εταιρία τη δεδομένη χρονική περίοδο και τη μελλοντική. Μέσα από τα κεφάλαια θα γίνουν αναλύσεις για την παρούσα κατάσταση της εταιρίας , θα δούμε swot ανάλυση όπου τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της εταιρίας, θα δούμε ποιες οι στρατηγικές marketing που ακολουθεί η BSB σαν εταιρία καθώς και τις στρατηγικές προώθησης. Γενικότερα στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο τι είναι marketing plan και στο δεύτερο βλέπουμε να γίνεται εφαρμογή πάνω στην εταιρία της BSB.Έμφαση στην εργασία δίνουμε και στην ενότητα που μιλάει για τους ανταγωνιστές και τα πλεονεκτήματα της BSB απέναντί τους και παρουσιάζονται και μέσα από πίνακες για την καλύτερη κατανόηση. Bλέπουμε τις πολιτικές και πρακτικές marketing του προϊόντος ,ποια προϊόντα είναι αυτά που διαθέτει η BSB ποια τιμολογιακή πολιτική ακολουθεί είναι και το franchising.Γίνονται γνωστοί οι τρόποι προώθησης, η πολιτική δηλαδή που ακολουθείται για να γίνει γνωστό ένα νέο προϊόν στο καταναλωτικό κοινό. Τέλος γίνεται η αξιολόγηση και ο έλεγχος των αποτελεσμάτων .Βλέπουμε τον προϋπολογισμό του σχεδίου ,τα αναμενόμενα έσοδα και έξοδα και γίνεται μέτρηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των ενεργειών marketing.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.