Εταιρικές ιστοσελίδες και στρατηγικές μάρκετινγκ. Κριτήρια αξιολόγησης και εμπειρικά αποτελέσματα.

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Εταιρικές ιστοσελίδες και στρατηγικές μάρκετινγκ. Κριτήρια αξιολόγησης και εμπειρικά αποτελέσματα.

Αυξεντίδης, Χρήστος

Στο πλαίσιο της εργασίας θα γίνει μια καταγραφή των διαθέσιμων τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σήμερα για την προώθηση προϊόντων στην εγχώρια αλλά και την παγκόσμια αγορά. Τα προϊόντα της ελιάς (ελαιόλαδο, ο καρπός της ελιάς, αλλά και υποπροϊόντων όπως το σαπούνι ελαιολάδου) αποτελούν προϊόντα της ελληνικής παραγωγής τα οποία έχουν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα παγκοσμίως. Το διαδίκτυο προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες προώθησης αυτού του είδους των προϊόντων από τις ελληνικές μικρές επιχειρήσεις στην παγκόσμια αγορά, η οποία συνεχώς χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για την επιλογή και προμήθεια προϊόντων. Η εργασία θα καταγράψει προσπάθειες ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου. Η καταγραφή θα γίνει με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των διαδικτυακών σελίδων τους (αισθητική, πολυγλωσσικότητα, δυνατότητα online αγορών, κοκ.) και θα γίνει μια συστηματική παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Όπου είναι δυνατό θα καταγραφούν και τα αποτελέσματα που είχε το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις που το εφάρμοσαν.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)