Μελέτη και εξοπλισμός των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας - οπτικές ίνες

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)
Μελέτη και εξοπλισμός των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας - οπτικές ίνες

Βότσης, Διαμαντής

Στις σύγχρονες κοινωνίες και οικονομίες ο ηλεκτρισμός παίζει το σπουδαιότερο ρόλο ως η πιο ευγενής μορφή ενέργειας τελικής χρήσης, επειδή μετατρέπεται εύκολα σε άλλες μορφές ενέργειας με σχετικά υψηλό βαθμό απόδοσης και έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που δεν έχουν οι άλλες. Η πτυχιακή αυτή άσκηση αναφέρεται στα συστήματα Παραγωγής και Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας από τους σταθμούς Παραγωγής στα εκάστοτε δίκτυα ΜεταφοράςΑναφορά γίνεται σχετικά με τους σταθμούς παραγωγής τους μετασχηματιστές, τη μεταφορά της ηλεκτρικής ενέργειας από εναέρια δίκτυα, τους αγωγούς που χρησιμοποιούνται σ’ αυτά, τους πυλώνες, τους μονωτήρες και ότι, γενικά, εξάρτημα χρησιμοποιείται σ’ ένα εναέριο δίκτυο μεταφοράς. Επίσης αναφορά γίνεται στα υπόγεια δίκτυα και στα υποβρύχια δίκτυα μεταφοράς καθώς και στα υλικά που χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση αυτών. Ένα άλλο κεφάλαιο που μας απασχολεί τελευταία και χρησιμοποιείται ευρύτατα είναι οι οπτικές ίνες που χρησιμοποιούνται από τη Δ.Ε.Η. σαν αγωγοί προστασίας και όχι μόνο. Επίσης η ανάγκη της προστασίας του περιβάλλοντος έχει ωθήσει τις κοινωνίες να ευαισθητοποιηθούν και να αναπτύξουν περισσότερο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για τις οποίες γίνεται λόγος.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρικός εξοπλισμός και συσκευές
Ηλεκτρική ενέργεια

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.