Πράσινη επιχειρηματικότητα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: εμπόδια και ευκαιρίες για την ανάπτυξή της

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2010 (EN)
Πράσινη επιχειρηματικότητα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: εμπόδια και ευκαιρίες για την ανάπτυξή της

Κολοβού, Ευαγγελία

Στη παρούσα μελέτη, ασχοληθήκαμε με την πράσινη επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η μελέτη εστίασε στη συμπεριφορά και τις ενέργειες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε σχέση με το οικολογικό πρόβλημα που εντείνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Πιο αναλυτικά η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το «πράσινο μάρκετινγκ» σε σχέση με τις επιχειρήσεις, οι λόγοι υιοθέτησης του καθώς και ο ρόλος ετικέτας πιστοποίησης. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και για την επιχειρησιακή ανταγωνιστικότητα σε σχέση με το μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η προστασία του περιβάλλοντος, τα πράσινα ξενοδοχεία, η εκπαίδευση του προσωπικού Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσονται μελέτες περίπτωσης για το επιχειρησιακό μάρκετινγκ και τη βιωσιμότητα περιβάλλοντος. Αναφέρονται έρευνες στη χώρα μας σχετικές με οικολογία. Τέλος, η εργασία, ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Οικολογικό μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)