Τυποποιημένα προϊόντα: οικονομική αισθητική και ψυχολογική αντίδραση της καταναλωτικής συμπεριφοράς

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2010 (EL)
Τυποποιημένα προϊόντα: οικονομική αισθητική και ψυχολογική αντίδραση της καταναλωτικής συμπεριφοράς

Σπηλιωτάκη, Κρίνα

Στην εργασίας γίνεται ιστορική αναδρομή στα τυποποιημένα προϊόντα, δίνονται ορισμοί, μορφές και τύποι. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα παρουσιάζεται η ιστορία τους. Βλέπουμε επίσης ορισμό για τον ΕΛΟΤ όπως επίσης και για το marketing των τυποποιημένων προϊόντων. Παρουσιάζουμε την οικονομία και αισθητική της τυποποίησης, οτιδήποτε αφορά το συμφέρον του καταναλωτή όπως επίσης και την πιστοποίηση των προϊόντων. Αναλύουμε ό,τι έχει να κάνει με το ψυχολογικό κομμάτι. Δηλαδή την ψυχολογική αντίδραση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, την κοινωνική διάσταση γενικότερα καθώς επίσης και τις διαφορές των τυποποιημένων από τα τροποποιημένα προϊόντα. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια αυτής της μελέτης.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα
Τυποποίηση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.