δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφει το σύστημα της ηλεκτροκίνητης έλξεως που χρησιμοποιείται σήμερα σε μεγάλους σιδηροδρομικούς άξονες όπως είναι αυτοί που συνδέουν πόλεις μεταξύ των.
Αρχικά στον πρόλογο δίνεται ο ορισμός της ηλεκτροκίνητης έλξεως και μια συνοπτική ιστορική αναδρομή. Ακολουθεί ένα εισαγωγικό κεφάλαιο που αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνητης έλξεως έναντι της μηχανοκίνητης ενώ αναλύονται τα είδη της και αξιολογούνται βάση κριτηρίων. Η αξιολόγηση αυτή αναδεικνύει το σύστημα της ηλεκτροκίνητης έλξεως 25 kV, 50 Hz ως το πλέον κατάλληλο σε μεγάλους σιδηροδρομικούς άξονες.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Ηλεκτροκίνηση τρένων μεταξύ πόλεων
Ηλεκτροκίνηση τρένων μεταξύ πόλεων
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.