Ηλεκτροκίνηση τρένων μεταξύ πόλεων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2005 (EN)
Ηλεκτροκίνηση τρένων μεταξύ πόλεων

Λίτσας, Χρήστος
Τσόλης, Παναγιώτης

Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφει το σύστημα της ηλεκτροκίνητης έλξεως που χρησιμοποιείται σήμερα σε μεγάλους σιδηροδρομικούς άξονες όπως είναι αυτοί που συνδέουν πόλεις μεταξύ των. Αρχικά στον πρόλογο δίνεται ο ορισμός της ηλεκτροκίνητης έλξεως και μια συνοπτική ιστορική αναδρομή. Ακολουθεί ένα εισαγωγικό κεφάλαιο που αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνητης έλξεως έναντι της μηχανοκίνητης ενώ αναλύονται τα είδη της και αξιολογούνται βάση κριτηρίων. Η αξιολόγηση αυτή αναδεικνύει το σύστημα της ηλεκτροκίνητης έλξεως 25 kV, 50 Hz ως το πλέον κατάλληλο σε μεγάλους σιδηροδρομικούς άξονες.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρική ενέργεια
Μεταφορικά μέσα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)