To fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2012 (EN)
To fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις

Γκέκα, Φωτεινή
Δίνοβιτς, Παρασκευή

Tο fashion marketing είναι ανεπτυγμένο σε πολλές χώρες όμως στην Ελλάδα δεν τον γνωρίζουμε πολύ καλά ακόμη. Και λέμε ακόμη, διότι ήδη γίνεται αναφορά σε κάποιες βιομηχανίες μόδας και από καταξιωμένους Έλληνες σχεδιαστές μόδας. Η Ελλάδα σίγουρα δεν έχει ιδιαίτερη ανάπτυξη στις βιομηχανίες μόδας όμως κατέχει πολύ καλά το μάρκετινγκ και τις εφαρμογές του. Είναι ένα βασικό στάδιο για να καταλήξουν οι μάρκετερς της Ελλάδας σε ένα σωστό fashion marketing. Η έρευνά μας χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναφέρουμε το marketing, to fashion marketing και τι περιλαμβάνουν και στο δεύτερο μέρος παρουσιάζουμε το case study μιας καταξιωμένης ελληνικής εταιρίας μόδας της FOLLI FOLLIE.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)