To fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
To fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις

Γκέκα, Φωτεινή
Δίνοβιτς, Παρασκευή

Tο fashion marketing είναι ανεπτυγμένο σε πολλές χώρες όμως στην Ελλάδα δεν τον γνωρίζουμε πολύ καλά ακόμη. Και λέμε ακόμη, διότι ήδη γίνεται αναφορά σε κάποιες βιομηχανίες μόδας και από καταξιωμένους Έλληνες σχεδιαστές μόδας. Η Ελλάδα σίγουρα δεν έχει ιδιαίτερη ανάπτυξη στις βιομηχανίες μόδας όμως κατέχει πολύ καλά το μάρκετινγκ και τις εφαρμογές του. Είναι ένα βασικό στάδιο για να καταλήξουν οι μάρκετερς της Ελλάδας σε ένα σωστό fashion marketing. Η έρευνά μας χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναφέρουμε το marketing, to fashion marketing και τι περιλαμβάνουν και στο δεύτερο μέρος παρουσιάζουμε το case study μιας καταξιωμένης ελληνικής εταιρίας μόδας της FOLLI FOLLIE.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.