Το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις = The web marketing and its implementation in smes

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2012 (EN)
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις = The web marketing and its implementation in smes

Χορόζογλου, Δημήτρης

Η συγκεκριμένη εργασία συντάχθηκε με σκοπό να δώσει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη ύπαρξη του διαδικτύου και τη συσχέτιση του με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να δώσει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα που αφορούν τον τρόπο που ενέταξαν το internet και συγκεκριμένα το διαδικτυακό μάρκετινγκ στη λειτουργία τους και πως με το πέρασμα του χρόνου έμελε να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρήσεων και ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια όσων πίστεψαν στη δύναμη του και τελικά δικαιώθηκαν και τέλος να αποτελέσει ένα εγχειρίδιο πλούσιο σε πληροφορίες και στοιχεία που θα βοηθήσουν τον οποιονδήποτε αναγνώστη να κατανοήσει πλήρως και με απόλυτη σαφήνεια όλα όσα σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αναλυτικότερα περιλαμβάνει μια εισαγωγή στο μάρκετινγκ με τους ορισμούς, όπως αυτοί έχουν διατυπωθεί από τους ειδήμονες του είδους, τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται και τα εργαλεία που επιστρατεύονται για την καλύτερη δυνατή επίτευξή του όπως επίσης και κάποια λόγια αρχικά για την γνωριμία με το διαδίκτυο και το διαδικτυακό μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)