Το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις = The web marketing and its implementation in smes

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις = The web marketing and its implementation in smes

Χορόζογλου, Δημήτρης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2012

2012


Η συγκεκριμένη εργασία συντάχθηκε με σκοπό να δώσει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη ύπαρξη του διαδικτύου και τη συσχέτιση του με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να δώσει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα που αφορούν τον τρόπο που ενέταξαν το internet και συγκεκριμένα το διαδικτυακό μάρκετινγκ στη λειτουργία τους και πως με το πέρασμα του χρόνου έμελε να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρήσεων και ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια όσων πίστεψαν στη δύναμη του και τελικά δικαιώθηκαν και τέλος να αποτελέσει ένα εγχειρίδιο πλούσιο σε πληροφορίες και στοιχεία που θα βοηθήσουν τον οποιονδήποτε αναγνώστη να κατανοήσει πλήρως και με απόλυτη σαφήνεια όλα όσα σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αναλυτικότερα περιλαμβάνει μια εισαγωγή στο μάρκετινγκ με τους ορισμούς, όπως αυτοί έχουν διατυπωθεί από τους ειδήμονες του είδους, τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται και τα εργαλεία που επιστρατεύονται για την καλύτερη δυνατή επίτευξή του όπως επίσης και κάποια λόγια αρχικά για την γνωριμία με το διαδίκτυο και το διαδικτυακό μάρκετινγκ.

Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.