Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα για την επιχειρηματικότητα και την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας. Περιλαμβάνει εισαγωγικές έννοιες και ορισμούς καθώς και στοιχεία που αφορούν την κατάταξη της Ελλάδας όσον αφορά την Επιχειρηματικότητα και την Ανταγωνιστικότητα σε σχέση με άλλες χώρες της γης. Όπως είναι σε όλους μας γνωστό, και δυστυχώς ο καθένας το βιώνει στην καθημερινότητά του, η Ελλάδα βρίσκεται σε μια πολύ δυσμενή οικονομική κατάσταση, την επονομαζόμενη «οικονομική κρίση». Καθημερινά οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα, που ως επί τω πλείστον είναι ΜΜΕ, κλείνουν λόγω του ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα νέα οικονομικά δεδομένα. Σύμφωνα με επίσημες μελέτες, η χώρα μας κάθε χρόνο χάνει θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη της ανταγωνιστικότητας.