Δημιουργία πολύ μικρής online επιχείρησης με εργαλεία από το χώρο της κοινωνικής δικτύωσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Δημιουργία πολύ μικρής online επιχείρησης με εργαλεία από το χώρο της κοινωνικής δικτύωσης

Γκούπας, Αθανάσιος

Η παρούσα εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια και έχει θέμα την δημιουργία πολύ μικρής on – line επιχείρησης με εργαλεία από το χώρο της κοινωνικής δικτύωσης. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος περιλαμβάνονται τα τέσσερα πρώτα κεφάλαια. Συγκεκριμένα: Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στο διαδίκτυο και στις βασικές αρχές ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα κοινωνικά δίκτυα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο ρόλο που έχουν στην επιχειρηματικότητα. Παρουσιάζονται τα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter και Blogs. Το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις μορφές και τις κατηγορίες του και με τα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών. (Πιστωτικές κάρτες, Ηλεκτρονικό ή ψηφιακό χρήμα, Ηλεκτρονικό πορτοφόλι, Έξυπνες κάρτες, Ηλεκτρονικές επιταγές, Ηλεκτρονική μεταφορά κεφαλαίων). Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του ηλεκτρονικού καταστήματος. Το πρακτικό μέρος της εργασίας αποτελείται από το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο, όπου γίνεται παρουσίαση του Elecpolis. Έπειτα, κάτω από τα κύρια κεφάλαια παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ολοκλήρωση της εργασία.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο - Υπολογιστών προγράμματα
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.