Στην παρούσα εργασία, θα γίνει αναφορά στις στρατηγικές διεθνοποίησης των εταιριών, καθώς και αν αυτές βοήθησαν κάποιες ελληνικές εταιρίες που έχουν πετυχημένη παρουσία σε διεθνείς αγορές να εδραιωθούν στο χώρο. Οι συγκεκριμένες εταιρίες είναι οι εταιρίες φυτικών καλλυντικών ΚΟΡΡΕΣ και APIVITA που δραστηριοποιούνται σε πάνω από δεκαπέντε χώρες, η καθεμία είτε με φυσική παρουσία είτε μέσω διανομέων. Η δυναμική τους και η σχεδίαση νέων επενδύσεων δείχνει μία ισχυροποίηση και ανοδική τάση των συγκεκριμένων εταιριών σε έναν κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται και διεθνείς πολυεθνικοί κολοσσοί, που σημαίνει ότι ο σχεδιασμός, η τεχνογνωσία και οι προσεκτικές κινήσεις και όχι το μέγεθος της αποτελούν εχέγγυα για μια πετυχημένη παρουσία ελληνικής εταιρίας στη διεθνή σκηνή.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Κ > Καλλυντικά
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Καλλυντικά
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)