Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά = Advertisement influence in consumer behavior

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά = Advertisement influence in consumer behavior

Τσεσμελή, Χρηστίνα

Η εργασία διερευνά την επιρροή που ασκούν οι διαφημίσεις στους καταναλωτές. Η μελέτη περίπτωσης της εργασίας αφορά τους φοιτητές του ΑΤΕΙ δυτικής Μακεδονίας οι οποίοι καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων ενός ερωτηματολογίου. Η διαφήμιση ασκεί έντονη επιρροή στο φοιτητικό κοινό μέσω της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, των εφημερίδων καθώς και το ιντερνέτ το οποίο ασκεί και την μεγαλύτερη επιρροή σε αυτούς. Μέσω των διαφημίσεων οι φοιτητές λαμβάνουν πληθώρα μηνυμάτων τα οποία τους επηρεάζουν στη λογική, στην αντίληψη, στα συναισθήματα και στη συμπεριφορά τους. Τέλος με τα στοιχεία τα οποία έχω συλλέξει και καταγράψει παρακάτω θα διαπιστώσετε την επιρροή των διαφημίσεων στη ζωή των φοιτητών.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)