Η αποτελεσματικότητα του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στην αγορά εργασίας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Η αποτελεσματικότητα του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στην αγορά εργασίας

Καρανάτσης, Δημήτριος

Στην περίοδο που διανύουμε έχει γίνει εμφανές ότι η αγορά εργασίας έχει συρρικνωθεί και αρκετά επαγγέλματα έχουν επέλθει σε κορεσμό, η ανάπτυξη έχει μειωθεί δραστικά σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, επιφέροντας ακόμα μεγαλύτερες δυσκολίες στην απορρόφηση αποφοίτων. Επιτακτική παρουσιάζεται η ανάγκη για εκπαίδευση και εξειδίκευση σε ένα επιστημονικό πεδίο ικανό να προσφέρει όλα τα απαιτούμενα εφόδια στους αποφοίτους του ώστε να ανταποκριθούν επάξια στις ανάγκες ενός πλέον ανταγωνιστικού επαγγελματικού περιβάλλοντος. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων επιδιώκει το συνδυασμό δύο συνιστωσών, την προσφορά πρακτικών γνώσεων που θα εφοδιάσουν τους φοιτητές με τις απαραίτητες επαγγελματικές δεξιότητες για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, την κατάκτηση του επαγγελματικού στίβου και την παροχή ευρύτερου θεωρητικού υπόβαθρου στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Πρόκειται για μια φιλόδοξη και απαιτητική αποστολή που προϋποθέτει σαφή στρατηγική κατεύθυνση και ισορροπημένη κατανομή των μαθημάτων που καλύπτουν τις διάφορες θεματικές ενότητες. Μέσω της παρούσας εργασίας καλούμαστε να εξετάσουμε το ποσοστό επιτυχίας του εγχειρήματος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και της αποτελεσματικότητας του.

Thesis
NonPeerReviewed

Τεχνολογική εκπαίδευση
Εκπαίδευση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.