Εξωστρεφής προσανατολισμός μιάς επιχείρησης σε διεθνείς αγορές

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Εξωστρεφής προσανατολισμός μιάς επιχείρησης σε διεθνείς αγορές

Κοκκαλιάρη, Άννα

Η διεθνής οικονομική συγκυρία και ειδικότερα η κρίση της Ελληνικής οικονομίας, επιβάλλει στις Ελληνικές επιχειρήσεις την εξωστρεφή ανάπτυξη. Η εξωστρέφεια και ο εξαγωγικός προσανατολισμός αποτελεί πλέον το βασικό όπλο των επιχειρήσεων στον αγώνα για επιβίωση και ανάπτυξη. Στην παρούσα εργασία, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ένα επιχειρηματικό σχέδιο με εξαγωγικό προσανατολισμό. Λόγω του τεράστιου ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές, ένα προσεκτικά σχεδιασμένο business plan αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας του εγχειρήματος και ελαχιστοποιεί τους επιχειρηματικούς κινδύνους.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Διεθνής αγορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.