Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε αγορά του εξωτερικού : η περίπτωση των τηλεπικοινωνιών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2004 (EN)
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε αγορά του εξωτερικού : η περίπτωση των τηλεπικοινωνιών

Μαρούλη, Στυλιανή

Σκοπός της διπλωματικής εργασίας μέσα από την ανάλυση και την εξέταση των παραγόντων που επιδρούν στην επιλογή των στρατηγικών συμμαχιών είναι η δημιουργία πλαισίου γνώσης για την ανάπτυξη των Ελληνικών εταιριών του κλάδου μέσω της διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού με μειωμένο επιχειρηματικό ρίσκο. Με αυτό τον τρόπο θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιακών εταιριών, αναδεικνύοντας την σωστή επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε συγκεκριμένες αγορές που έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση του επιχειρηματικού ρίσκου ,την ασφαλέστερη διείσδυση σε αγορά του εξωτερικού ,την αυξημένη ικανότητα απόφασης ως προς την επιλογή συμμαχιών και την αποδοτικότητα της επένδυσης .

Thesis
NonPeerReviewed

Εξωτερικό εμπόριο
Τηλεπικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)