Οδήγηση κινητήρα Σ.Ρ. με διαμόρφωση εύρους παλμού

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Οδήγηση κινητήρα Σ.Ρ. με διαμόρφωση εύρους παλμού

Πετίδης, Κωνσταντίνος

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε έναν ελεγκτή PWM βασισμένο στο ολοκληρωμένο κύκλωμα 556. Βασίζεται σε έναν ασταθή και έναν μονοσταθή πολυδονητή και παράγονται έτσι μεταβλητού πλάτους τετραγωνικοί παλμοί. Το πλεονέκτημα της συνδεσμολογίας είναι ότι λειτουργεί διακοπτικά με αποτέλεσμα να έχουμε πολύ καλό βαθμό απόδοσης και αμελητέες απώλειες στα Tranzistor ελέγχου. Τέλος πάρθηκαν μετρήσεις και επαληθεύσαμε πρακτικά όλα τα θεωρητικά δεδομένα που είχαμε. Για την βέλτιστη κατανόηση της πτυχιακής αυτής εργασίας, έγινε και κατασκευή του εν λόγω κυκλώματος.Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την μελέτη οδήγησης κινητήρα Σ.Ρ. με διάρκεια παλμού (PWM). Για την βέλτιστη κατανόηση της παρούσας πτυχιακής εργασίας έγινε και η κατασκευή του εν λόγω κυκλώματος. Στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας πτυχιακής γίνεται μία σύντομη εισαγωγή στους κινητήρες συνεχούς ρεύματος και τα κατασκευαστικά του στοιχεία. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται τρόποι οδήγησης κινητήρα ΣΡ με διαμόρφωση εύρους παλμού (PWM), στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση του κυκλώματος και στη συνέχεια η παρατίθενται οι Παρατηρήσεις - Περίληψη- Συμπεράσματα για την εν λόγω κατασκευή του κυκλώματος.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρικοί συσσωρευτές
Κινητήρες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)