Στρατηγικές παραγωγής, ανάπτυξης και προώθησης ελληνικών καινοτόμων προϊόντων: η περίπτωση του ροδάκινου στην περιοχή του νομού Ημαθίας

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγικές παραγωγής, ανάπτυξης και προώθησης ελληνικών καινοτόμων προϊόντων: η περίπτωση του ροδάκινου στην περιοχή του νομού Ημαθίας

Μουρτζίλα, Βασιλική

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Στο Θεωρητικό μέρος η εργασία ουσιαστικά αποτελεί απόσταγμα ενδελεχούς και επισταμένης βιβλιογραφικής επισκόπησης σχετικά με τις προτεινόμενες και ενδεικνυόμενες εταιρικές πρακτικές όσον αφορά τις στρατηγικές παραγωγής, προώθησης και ανάπτυξης ελληνικών προϊόντων. Επίσης εξετάζεται η ενθάρρυνση της δημιουργικής σκέψης άρα της καινοτομίας. Στο Ερευνητικό μέρος γίνεται μια προσπάθεια βολιδοσκόπησης της κατάστασης που επικρατεί στο χώρο των αγροτών και ειδικότερα των ροδακινοπαραγωγών του Ν. Ημαθίας, των πρακτικών που ακολουθούν, τις αλληλεπιδράσεις που έχουν μεταξύ τους και τη σημασία που δίνουν σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και εκπαίδευσης. Για την καταμέτρηση των παραπάνω στοιχείων δομήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε αποκλειστικά από ροδακινοπαραγωγούς της Ημαθίας.

Π > Προώθηση πωλήσεων
Ρ > Ροδακινιά
Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Προώθηση πωλήσεων
Ροδακινιά

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)