Η διαφήμιση, τα διαφημιστικά μέσα, η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Η διαφήμιση, τα διαφημιστικά μέσα, η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης

Δημόπουλος, Θωμάς
Τσιτσιούλη, Σοφία

H διαφήμιση είναι ένα τεράστιο σύστημα το οποίο επηρεάζεται από πολλούς και μικρούς παράγοντες και για να λειτουργήσει σωστά και αποδοτικά χρειάζεται μεθοδικότητα και προγραμματισμός, όραμα και ξεκάθαρους στόχους. Τα διαφημιστικά μέσα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την τεχνολογία. Όσο εμφανίζονται νέες τεχνολογίες, τα μέσα θα τις υιοθετούν ώστε να επιτύχουν αρχικά καλύτερη ποιότητα, την οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσουν οι διαφημιζόμενοι για να προβάλουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα περιμένοντας καλύτερα αποτελέσματα. Κάθε διαφημιστική καμπάνια πριν ξεκινήσει να προβάλλεται πρέπει οι αρμόδιοι να επιλέξουν το ή τα διαφημιστικά μέσα που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν. Υπάρχουν οι γενικοί και ειδικοί παράγοντες που βοηθούν στην επιλογή, ανάλογα με το διαφημιστικό στόχο που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος. Η διαδικασία της επιλογής είναι μια περίπλοκη διαδικασία και απαιτεί μεθοδικότητα, αφού εμφανίζονται περιορισμοί που πρέπει να προσπελαστούν.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)