Η διαφήμιση, τα διαφημιστικά μέσα, η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Η διαφήμιση, τα διαφημιστικά μέσα, η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης

Δημόπουλος, Θωμάς
Τσιτσιούλη, Σοφία

H διαφήμιση είναι ένα τεράστιο σύστημα το οποίο επηρεάζεται από πολλούς και μικρούς παράγοντες και για να λειτουργήσει σωστά και αποδοτικά χρειάζεται μεθοδικότητα και προγραμματισμός, όραμα και ξεκάθαρους στόχους. Τα διαφημιστικά μέσα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την τεχνολογία. Όσο εμφανίζονται νέες τεχνολογίες, τα μέσα θα τις υιοθετούν ώστε να επιτύχουν αρχικά καλύτερη ποιότητα, την οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσουν οι διαφημιζόμενοι για να προβάλουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα περιμένοντας καλύτερα αποτελέσματα. Κάθε διαφημιστική καμπάνια πριν ξεκινήσει να προβάλλεται πρέπει οι αρμόδιοι να επιλέξουν το ή τα διαφημιστικά μέσα που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν. Υπάρχουν οι γενικοί και ειδικοί παράγοντες που βοηθούν στην επιλογή, ανάλογα με το διαφημιστικό στόχο που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος. Η διαδικασία της επιλογής είναι μια περίπλοκη διαδικασία και απαιτεί μεθοδικότητα, αφού εμφανίζονται περιορισμοί που πρέπει να προσπελαστούν.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.