Στην συγκεκριμένη εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το τι είναι ουσιαστικά η διαφήμιση και η διαφημιστική καμπάνια, ποιους στόχους έχει και ποιους σκοπούς εξυπηρετεί. Ποιος είναι ο οικονομικός της ρόλος και τι αντίκτυπο δημιουργεί στην πραγματική οικονομία. Επιπλέον θα αναφερθούμε σε κάποιες περιπτώσεις για να κατανοήσουμε το θέμα καλύτερα.Τέλος θα καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα τα οποία θα έχουμε αποκομίσει από την έρευνα μας αυτή.
Δ > Διαφημιστικές εταιρείες
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Διαφήμιση
Διαφημιστικές εταιρείες
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)