H διαχείριση των πελατειακών σχέσεων CRM και η ελληνική πραγματικότητα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
H διαχείριση των πελατειακών σχέσεων CRM και η ελληνική πραγματικότητα

Τσιγαρίδας, Νικόλαος

Η εργασία, έχει ως σκοπό την μελέτη και παρουσίαση του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και την εφαρμογή του στην ελληνική επικράτεια. Στην αρχή γίνεται μια θεωρητική ανάλυση του τι είναι πελάτης, τις κατηγορίες και τους τύπους των πελατών, την σημασία της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, την εξυπηρέτηση και αφοσίωση του πελάτη καθώς και στους λόγους απομάκρυνσης του πελάτη από την επιχείρηση. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην θεωρητική βάση των CRM συστημάτων μέσα από το marketing και τις διάφορες μορφές του. Αμέσως μετά αναλύεται η έννοια ,τα είδη, οι κανόνες, τα πλεονεκτήματα και οι λόγοι αποτυχίας του CRM καθώς και η οργάνωση και η αρχιτεκτονική του. Επιπλέον γίνεται αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα με παραδείγματα ελληνικών επιχειρήσεων που εφαρμόζουν το CRM και ακολουθεί μια έρευνα με ερωτηματολόγιο σχετικά με την εφαρμογή του στις τράπεζες στην Ελλάδα. Στο τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα της παρούσης εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Πελατειακές σχέσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)