H διαχείριση των πελατειακών σχέσεων CRM και η ελληνική πραγματικότητα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
H διαχείριση των πελατειακών σχέσεων CRM και η ελληνική πραγματικότητα

Τσιγαρίδας, Νικόλαος

Η εργασία, έχει ως σκοπό την μελέτη και παρουσίαση του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και την εφαρμογή του στην ελληνική επικράτεια. Στην αρχή γίνεται μια θεωρητική ανάλυση του τι είναι πελάτης, τις κατηγορίες και τους τύπους των πελατών, την σημασία της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, την εξυπηρέτηση και αφοσίωση του πελάτη καθώς και στους λόγους απομάκρυνσης του πελάτη από την επιχείρηση. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην θεωρητική βάση των CRM συστημάτων μέσα από το marketing και τις διάφορες μορφές του. Αμέσως μετά αναλύεται η έννοια ,τα είδη, οι κανόνες, τα πλεονεκτήματα και οι λόγοι αποτυχίας του CRM καθώς και η οργάνωση και η αρχιτεκτονική του. Επιπλέον γίνεται αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα με παραδείγματα ελληνικών επιχειρήσεων που εφαρμόζουν το CRM και ακολουθεί μια έρευνα με ερωτηματολόγιο σχετικά με την εφαρμογή του στις τράπεζες στην Ελλάδα. Στο τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα της παρούσης εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Πελατειακές σχέσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.