Μορφές και τεκμηρίωση επιχειρηματικής δραστηριότητας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Μορφές και τεκμηρίωση επιχειρηματικής δραστηριότητας

Πανίδης, Ηλίας

Η επιχειρηματική δραστηριότητα, πλην κάποιον εξαιρέσεων φυσικά, βασίζεται στην χώρα μας σε μία άναρχη δομή εξαρτημένη από την προσωπικότητα του επιχειρηματία, την πείρα και το «επιχειρηματικό δαιμόνιο». Η έλλειψη κεφαλαίων και εκπαίδευσης δικαιολογεί ως ένα σημείο την τακτική αυτή, όμως σε μία παγκοσμιοποιημένη οικονομία με έντονο ανταγωνισμό χρειάζονται σαφώς περισσότερα εργαλεία τόσο για την έναρξη όσο και για την λειτουργία μίας επιχείρησης. Σε μία περίοδος για την χώρα μας και τον επιχειρηματικό κόσμο που χαρακτηρίζεται από μία έντονη οικονομική ύφεση τίθενται πολλά ερωτήματα για το πώς θα πρέπει να αλλάξει και να προσαρμοστεί το επιχειρηματικό μοντέλο σε αυτά τα νέα και δύσκολα δεδομένα. Είναι αρκετοί αυτοί που αναρωτιούνται για την αναγκαιότητα ενός επιχειρηματικού σχεδίου σε μία τέτοια δύσκολη από όλες τις απόψεις συγκυρία. Ίσως θα μπορούσαμε να πούμε πως η καλύτερη απάντηση στην ερώτηση αυτή είναι : «Ένα τέτοιο σχέδιο είναι πράγματι απαραίτητο, μόνο αν ο επιχειρηματίας θέλει να παραμείνει επιχειρηματίας και να προοδεύσει». Καθώς ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και σκληρότερος, όχι μόνο μεταξύ των μεγάλων επιχειρήσεων αλλά και ανάμεσα στις μικρότερες, καθίσταται σαφές ότι οι ίδιες αρχές που ισχύουν για τις μεγάλες επιχειρήσεις, πρέπει να ισχύουν και για τις μικρότερες. Ο σχεδιασμός βοηθά τον επιχειρηματία να επιλέξει και να συνεργαστεί με στελέχη που πιστεύουν στις ίδιες αξίες και μοιράζονται τα ίδια οράματα όσον αφορά τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησης, προκειμένου να αντιμετωπίζει αποτελεσματικότερα τα προβλήματα και να αξιοποιεί τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά. Εξ άλλου, ο σχεδιασμός αποδεικνύεται πολύτιμος σύμμαχος στις σχέσεις με τους προμηθευτές, τους διαφημιστές, τους λογιστές και τους ελεγκτές, τις τράπεζες, τους συμβούλους κ.λπ., αφού τους παρέχει χρήσιμα στοιχεία και πληροφορίες, που είναι αναγκαία για τη λήψη των αποφάσεων. όπου όλα κινούνται με ταχύτητα και οι αλλαγές προκαλούν αλυσιδωτές αντιδράσεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρηματική δραστηριότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.