Εξαγωγικό μάρκετινγκ, χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εξαγωγικό μάρκετινγκ, χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Φαφέσα, Στέλλα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Η εργασία ασχολείται με τις εξαγωγές που πραγματοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις που δεν είναι υποχρεωτικό να είναι μεγάλες σε μέγεθος, αλλά αυτές που παρουσιάζονται είναι μικρές αλλά και οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο κύριος στόχος της εργασίας είναι να παρουσιαστεί το εξαγωγικό marketing και τις επιχειρήσεις που αποφασίζουν να κάνουν το δύσκολο βήμα των εξαγωγών. Μέσα από τις εξαγωγές που πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις βοηθάνε σε ένα μεγάλο βαθμό την οικονομία της Ελλάδας. Επίσης, παρουσιάζεται λεπτομερώς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διαδίκτυο που είναι στενά συνδεδεμένες με το marketing των εξαγωγών. Ωστόσο, αναφέρεται μια μικρή έρευνα που πραγματοποίησε η Κοινωνία της Πληροφορίας που έχει σαν στόχο να δείξει πως χρησιμοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις το Διαδίκτυο.

Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Μ > Μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.