Εξαγωγικό μάρκετινγκ, χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Εξαγωγικό μάρκετινγκ, χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Φαφέσα, Στέλλα

Η εργασία ασχολείται με τις εξαγωγές που πραγματοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις που δεν είναι υποχρεωτικό να είναι μεγάλες σε μέγεθος, αλλά αυτές που παρουσιάζονται είναι μικρές αλλά και οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο κύριος στόχος της εργασίας είναι να παρουσιαστεί το εξαγωγικό marketing και τις επιχειρήσεις που αποφασίζουν να κάνουν το δύσκολο βήμα των εξαγωγών. Μέσα από τις εξαγωγές που πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις βοηθάνε σε ένα μεγάλο βαθμό την οικονομία της Ελλάδας. Επίσης, παρουσιάζεται λεπτομερώς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διαδίκτυο που είναι στενά συνδεδεμένες με το marketing των εξαγωγών. Ωστόσο, αναφέρεται μια μικρή έρευνα που πραγματοποίησε η Κοινωνία της Πληροφορίας που έχει σαν στόχο να δείξει πως χρησιμοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις το Διαδίκτυο.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.