Οικονομική κρίση και επώνυμη ένδυση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Οικονομική κρίση και επώνυμη ένδυση

Σαλιακούρα, Παρασκευή

Η εργασία έχει θέμα την οικονομική κρίση και την επώνυμη ένδυση. Αναλύεται το φαινόμενο της κρίσης. Συγκεκριμένα παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά, τα στάδια και οι επιπτώσεις τις οικονομικής κρίσης, αλλά και πως ξεκίνησε η κρίση στην Ελλάδα καθώς και μια ιστορική αναδρομή με τις κρίσης που έχει περάσει η χώρα μας. Αναφέρεται στην επιχειρηματικότητα στην περίοδο της κρίσης αλλά και στη διαμόρφωση του κλάδου ένδυσης / υπόδησης. Μελετάτε, η επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης, η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και η μείωση των τιμών στα προϊόντα ένδυσης / υπόδησης. Παρουσιάζεται η συμπεριφορά του καταναλωτή στα επώνυμα προϊόντα. Πιο αναλυτικά αναφέρεται στην έννοια της μάρκας, στην αξία του εμπορικού σήματος, στη δύναμη του επώνυμου προϊόντος καθώς και στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιόδους κρίσης. Τέλος, αναφέρεται στις αλλαγές που έχουν υποστεί οι εταιρείες επώνυμων ενδυμάτων στην Ασία, στην Ελλάδα και στη Κύπρο.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Οικονομική κρίση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.