Βιομηχανικό μάρκετινγκ. Βασικές αρχές, μεθοδολογία ανάπτυξης και διαφορές σε σχέση με το καταναλωτικό. Αναφορά μελέτης περίπτωσης

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)
Βιομηχανικό μάρκετινγκ. Βασικές αρχές, μεθοδολογία ανάπτυξης και διαφορές σε σχέση με το καταναλωτικό. Αναφορά μελέτης περίπτωσης

Κατσίκης, Νικόλαος

Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση του βιομηχανικού μάρκετινγκ. Αρχικά αναφέρεται ο ορισμός του βιομηχανικού μάρκετινγκ και γίνεται ανάλυση της βιομηχανικής αγοράς στις των βασικές έννοιες και στο τρόπος λειτουργίας της. Παρουσιάζεται εκτενώς η δομή του βιομηχανικού μάρκετινγκ, η επίδραση του σε όλο το φάσμα της επιχείρησης και οι ιδιαιτερότητές του. Τονίζονται οι διάφορες μεταξύ του βιομηχανικού και του καταναλωτικού μάρκετινγκ με σκοπό να προσδιοριστεί με σαφήνεια ο ρόλος που έχει ο καθένας. Γίνεται μελέτη περίπτωσης βιομηχανικού μάρκετινγκ επιχείρησης που ασχολείται με την παραγωγή μηχανημάτων στον κλάδο των υαλοπινάκων και επεκτείνεται στην παραγωγή και πώληση λάστιχων για κουφώματα αλουμινίου. Μέσα από την εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια προώθησης, κατανόησης και διαφοροποίησης του βιομηχανικού μάρκετινγκ από το καταναλωτικό.

Thesis
NonPeerReviewed

Βιομηχανία - Διοίκηση και οργάνωση
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)