Ηγεσία και marketing: ομοιότητες και διαφορές

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Ηγεσία και marketing: ομοιότητες και διαφορές

Νάνου, Ιορδάνα

Ο ρόλος και η έννοια της ηγεσίας έχουν κυριαρχήσει και έχουν απασχολήσει αρκετούς μελετητές. Στα πλαίσια της εργασίας, γίνεται ξεκάθαρη η σημασία της ηγεσίας, αλλά ταυτόχρονα και ο συνδυασμός της με άλλα επιστημονικά πεδία όπως το marketing. Η ηγεσία δεν είναι μοναδική, αλλά κρύβει διάφορες θεωρίες (π.χ. θεωρία του FIEDLER) και διαφορετικά χαρακτηριστικά. Παρουσιάζοντας όλα τα είδη ηγεσίας, όλες τις θεωρίες που βρέθηκαν στην βιβλιογραφία καταλήγουμε στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να συνδυαστεί με το marketing. Tο βασικό όφελος της ηγεσίας στην αγορά είναι η δυνατότητα καθορισμού των «όρων του παιχνιδιού». Για να διατηρηθεί η ηγεσία στην αγορά δεν αρκεί μόνο να είσαι ηγέτης αλλά και να το στηρίζεις με άλλα «εργαλεία». Στην σύγχρονη πραγματικότητα ένα σημαντικό «εργαλείο» για κάθε επιχείρηση αποτελεί το marketing.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Ηγεσία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)