E-business στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
E-business στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Σπύρου, Ελευθέριος

Στην ακόλουθη έκθεση πρόκειται να εξετάσουμε το Διαδίκτυο ως έναν "τρόπο" για να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά μια μικρή επιχείρηση στην Ελλάδα. Θα συζητήσουμε για την αύξηση του Διαδικτύου παγκοσμίως κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Θα συνεχίσουμε με την εφαρμογή του Διαδικτύου στην Ελλάδα, και θα κλείσουμε το κεφάλαιο με την ανάλυση της σχέσης μεταξύ του Διαδικτύου και ελληνικής αγοράς. Παρουσιάζουμε την ερευνητική μεθοδολογία χρησιμοποιώντας την ποιοτική (συνεντεύξεις) και την ποσοτική έρευνα (ερωτηματολόγιο). Τέλος παρουσιάζουμε και ερμηνεύουμε τα συλλεχθέντα στοιχεία. Γίνεται μια επισκόπηση στο μάρκετινγκ, την στρατηγική, την ανάπτυξη νέων προϊόντων και το επιχειρηματικό πνεύμα με σκοπό να δώσουμε έμφαση στο πόσο κρίσιμο είναι ακόμη και για τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε αυτές τις θεωρητικές προσεγγίσεις προκειμένου να είναι πετυχημένες και να επιζήσουν. Παρουσιάζουμε μια μελέτη περίπτωσης με την επιχείρηση Protect Door και συζητάμε όλα τα ζητήματα από τα προηγούμενα κεφάλαια και προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τη θεωρία στην επιχείρηση. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία Protect Door δραστηριοποιείται στον χώρο της εμπορίας κλειδαριών, ηλεκτρονικών κλειδαριών ασφάλειας, και χρηματοκιβωτίων για τα ξενοδοχεία. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της συγκεκριμένης επιχείρησης είναι σπάνιο να βρεθούν μέσω του Διαδικτύου. Για αυτόν τον λόγο πρέπει να ερευνήσουμε διάφορες πτυχές της αγοράς προκειμένου να ληφθεί η σωστή απόφαση για το αν αξίζει αυτό το είδος της επιχείρησης να επενδύσει στο Διαδίκτυο, ή όχι. Στο τελευταίο κεφάλαιο κάνουμε μια ανασκόπηση των προαναφερθέντων ζητημάτων και δίνουμε έμφαση στα σημαντικότερα σημεία. με σκοπό να προβλέψουμε το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.