Στην εργασία αυτή, επιχειρείται μία συνοπτική παρουσίαση της κατάστασης που επικρατεί γενικότερα στον κόσμο αλλά και ειδικότερα στη χώρα μας, σε σχέση με τη χρήση των νέων Τεχνολογιών ,του πλαστικού χρήματος και ειδικότερα με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα αναπτύσσεται, τα τελευταία χρόνια, με αυξανόμενο ρυθμό. Στην εργασία μας αυτή γίνεται μία λεπτομερείς αναφορά στις πρωτοβουλίες που έχουν παρθεί από διάφορους φορείς, στις υπάρχουσες υποδομές και στα έργα που έχουν γίνει, ή προγραμματίζονται να γίνουν, σχετικά με την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα, καθώς και στα προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν, προκειμένου να εκμεταλλευθεί η χώρα μας τις νέες ευκαιρίες και δυνατότητες που οδηγούν σε μια νέα κοινωνία – την κοινωνία των Πληροφοριών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί πλέον μια κοινή πρακτική σε παγκόσμιο επίπεδο, που διέπει τις σχέσεις: επιχείρησης προς επιχείρηση (business to business), επιχείρησης προς καταναλωτή (business to consumer), και τις σχέσεις επιχειρήσεων και καταναλωτών με το Δημόσιο Φορέα, μέσω συναλλαγών με ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Η διεθνής φύση του ηλεκτρονικού εμπορίου εξαφανίζει τις δυσκολίες που προέρχονται από την απόσταση ή το χρόνο. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν υπάρχει περιφέρεια .Οι ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις είναι οι ίδιες, ανεξάρτητα εάν βρίσκονται στην πρωτεύουσα, σε μια βιομηχανική πόλη ή σε μια απομακρυσμένη περιοχή.
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο - Μέτρα ασφαλείας
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό εμπόριο - Μέτρα ασφαλείας
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)