Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ: ομοιότητες και διαφορές

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2012 (EN)
Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ: ομοιότητες και διαφορές

Αβραμίδου, Αικατερίνη

Κύριο μέλημα της συγκεκριμένης εργασίας είναι αρχικά να καταστήσει γνωστούς τους ορισμούς και τις απαρχές του Μάνατζμεντ και του Μάρκετινγκ. Αφετέρου, επισημαίνονται οι λειτουργίες και οι στρατηγικές που ακολουθεί κάθε τμήμα ξεχωριστά. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας αναπτύσσονται οι ομοιότητες και οι διαφορές των δύο επιχειρησιακών κλάδων. Επιπροσθέτως, αναφέρεται στον αν και πως το τμήμα του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ συνεργάζονται μεταξύ τους και ποια είναι η σχέση τους με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)