Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ: ομοιότητες και διαφορές

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ: ομοιότητες και διαφορές

Αβραμίδου, Αικατερίνη

Κύριο μέλημα της συγκεκριμένης εργασίας είναι αρχικά να καταστήσει γνωστούς τους ορισμούς και τις απαρχές του Μάνατζμεντ και του Μάρκετινγκ. Αφετέρου, επισημαίνονται οι λειτουργίες και οι στρατηγικές που ακολουθεί κάθε τμήμα ξεχωριστά. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας αναπτύσσονται οι ομοιότητες και οι διαφορές των δύο επιχειρησιακών κλάδων. Επιπροσθέτως, αναφέρεται στον αν και πως το τμήμα του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ συνεργάζονται μεταξύ τους και ποια είναι η σχέση τους με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.