Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2012 (EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ

Σκαρμούτσος, Απόστολος

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (ΗΕ) και το μάρκετινγκ σήμερα είναι δυο δημοφιλείς λέξεις. Δύσκολα θα βρει κανείς δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο ή σε βιβλία κτλ. που να μην αναφέρονται στις δυο παραπάνω έννοιες. Τι είναι όμως, ακριβώς το κάθε ένα; Το ΗΕ περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, περιλαμβανομένων και των δραστηριοτήτων που συνήθως σχετίζονται με το μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα,επειδή το ΗΕ συχνά περιγράφεται απλώς σαν η ολοκλήρωση των συναλλαγών αγορών-πωλήσεων online και το μάρκετινγκ θεωρείται σαν ένα υποσύνολο δραστηριοτήτων,που μπορούν να γίνουν μέσα στην γενική σφαίρα επιρροής του ΗΕ,είναι εύκολο να μπερδέψουμε τις δυο έννοιες μεταξύ τους. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια μελέτη τους και στόχος της είναι να αναλύσουμε τα θέματα ,που τα αφορούν στην απλή και στην ηλεκτρονική τους μορφή τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)