Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ

Σκαρμούτσος, Απόστολος

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (ΗΕ) και το μάρκετινγκ σήμερα είναι δυο δημοφιλείς λέξεις. Δύσκολα θα βρει κανείς δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο ή σε βιβλία κτλ. που να μην αναφέρονται στις δυο παραπάνω έννοιες. Τι είναι όμως, ακριβώς το κάθε ένα; Το ΗΕ περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, περιλαμβανομένων και των δραστηριοτήτων που συνήθως σχετίζονται με το μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα,επειδή το ΗΕ συχνά περιγράφεται απλώς σαν η ολοκλήρωση των συναλλαγών αγορών-πωλήσεων online και το μάρκετινγκ θεωρείται σαν ένα υποσύνολο δραστηριοτήτων,που μπορούν να γίνουν μέσα στην γενική σφαίρα επιρροής του ΗΕ,είναι εύκολο να μπερδέψουμε τις δυο έννοιες μεταξύ τους. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια μελέτη τους και στόχος της είναι να αναλύσουμε τα θέματα ,που τα αφορούν στην απλή και στην ηλεκτρονική τους μορφή τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.