Franchising: νομικά ζητήματα και θέματα marketing

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
Franchising: νομικά ζητήματα και θέματα marketing

Ζιάγκας, Νικόλαος
Δούκα, Αικατερίνη

Η εργασία συντάχτηκε με σκοπό ο αναγνώστης της να αποκτήσει μια πλήρη εικόνα για τον κλάδο του Franchising παραθέτοντας χρήσιμα στοιχεία και πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει όποιος θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον κλάδο αυτό. Παρουσιάζονται τα είδη του franchising, οι οικονομικές υποχρεώσεις του λήπτη προς τον δότη (entry fee, royalties, διαφημιστική εισφορά), τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα για τον δότη, τον λήπτη και τον καταναλωτή από την “χρήση” του franchising. Γίνεται παράθεση των νομικών ζητημάτων και συγκεκριμένα των στοιχείων που θα πρέπει να έχει μια σύμβαση franchising, των υποχρεώσεων αλλά και των δικαιωμάτων που προκύπτουν τόσο για τον δότη όσο και για τον λήπτη, απόρροια της σύμβασης αυτής. Παρουσιάζονται οι προϋποθέσεις για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία ενός δικτύου Franchising αλλά και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν για την επιτυχημένη ανάπτυξη του. Στο τελευταίο σκέλος της εργασίας αποτυπώνονται οι νέες τάσεις του Marketing στο Franchising μετά και την είσοδο του Internet τόσο στα επιχειρηματικά δρώμενα όσο και στις καταναλωτικές συνήθειες των υποψήφιων πελατών. Τέλος παρουσιάζονται εταιρίες – leader’s στο κλάδο τους που χρησιμοποίησαν το Franchising για την ανάπτυξη τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Δικαιόχρηση (franchising)
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)