Franchising: νομικά ζητήματα και θέματα marketing

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Franchising: νομικά ζητήματα και θέματα marketing

Ζιάγκας, Νικόλαος
Δούκα, Αικατερίνη

Η εργασία συντάχτηκε με σκοπό ο αναγνώστης της να αποκτήσει μια πλήρη εικόνα για τον κλάδο του Franchising παραθέτοντας χρήσιμα στοιχεία και πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει όποιος θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον κλάδο αυτό. Παρουσιάζονται τα είδη του franchising, οι οικονομικές υποχρεώσεις του λήπτη προς τον δότη (entry fee, royalties, διαφημιστική εισφορά), τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα για τον δότη, τον λήπτη και τον καταναλωτή από την “χρήση” του franchising. Γίνεται παράθεση των νομικών ζητημάτων και συγκεκριμένα των στοιχείων που θα πρέπει να έχει μια σύμβαση franchising, των υποχρεώσεων αλλά και των δικαιωμάτων που προκύπτουν τόσο για τον δότη όσο και για τον λήπτη, απόρροια της σύμβασης αυτής. Παρουσιάζονται οι προϋποθέσεις για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία ενός δικτύου Franchising αλλά και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν για την επιτυχημένη ανάπτυξη του. Στο τελευταίο σκέλος της εργασίας αποτυπώνονται οι νέες τάσεις του Marketing στο Franchising μετά και την είσοδο του Internet τόσο στα επιχειρηματικά δρώμενα όσο και στις καταναλωτικές συνήθειες των υποψήφιων πελατών. Τέλος παρουσιάζονται εταιρίες – leader’s στο κλάδο τους που χρησιμοποίησαν το Franchising για την ανάπτυξη τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Δικαιόχρηση (franchising)
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.