Εκπαίδευση και αξιολόγηση τραπεζικού προσωπικού: μελέτη περίπτωσης στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Εκπαίδευση και αξιολόγηση τραπεζικού προσωπικού: μελέτη περίπτωσης στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

Βοσκόπουλος, Κυριάκος

Ο τραπεζικός κλάδος αποτελεί ένα δυναμικό και ταχύτατα εξελισσόμενο τμήμα του τομέα των υπηρεσιών. Στο πλαίσιο των τεχνολογικών και χρηματοοικονομικών εξελίξεων προβάλλει σήμερα, περισσότερο από άλλοτε, η πελατοκεντρική θεώρηση της λειτουργίας των τραπεζών η οποία συμβάλλει στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Η εργασία αυτή παρουσιάζει με ανάγλυφο και πειστικό τρόπο τις νέες εφαρμογές Αξιοποίησης Ανθρωπίνων Πόρων σε σχέση με την Εκπαίδευση. Τονίζεται ο καθοριστικός ρόλος των υπολογιστών στο χώρο του τραπεζικού συστήματος και αναλύονται τραπεζικοί μέθοδοι που προσφέρουν οι τράπεζες σε υπαλλήλους τους με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Το ενδιαφέρον τμήμα όμως της εργασίας αυτής είναι η μελέτη περίπτωσης της “Εκπαίδευσης και Αξιολόγησης του Προσωπικού” στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Περιλαμβάνεται: α) η συνέντευξη που πήραμε από τον Διευθυντή της Εθνικής Τράπεζας , καταστήματος Αριδαίας, με θέμα την “Εκπαίδευση και Αξιολόγηση Προσωπικού” στο κατάστημα αυτό, β) το περιεχόμενο εκπαιδευτικού σεμιναρίου που παρακολούθησε πρόσφατα το τραπεζικό προσωπικό και γ) την αξιολόγηση του τραπεζικού συστήματος.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Προσωπικό
Εκπαίδευση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.