Στις αρχές της δεκαετίας '80 γινόταν συζητήσεις γύρο από την «Ιαπωνική εισβολή» στην αυτοκινητοβιομηχανία. Την εποχή εκείνη είχαν ξεκινήσει έρευνες που αποτελούσαν μια προσπάθεια να βοηθηθούν οι αμερικάνικες έτσι ώστε να μάθουν από τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Επικεντρώθηκαν στο πώς οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεργαζόταν με τους προμηθευτές για την ανάπτυξη νέων προϊόντων στις Ηνωμένες πολιτείες και στην Ιαπωνία. Οι πολυάριθμες μελέτες που αποτέλεσαν την τελική μελέτη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία κάλυψαν πολλά ζητήματα του κλάδου, ενώ όλες οι μελέτες κατέληξαν συνολικά σε ένα συμπέρασμα. Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην κουλτούρα του tips, στη συνέχεια στην κουλτούρα που επηρεάζει το σύστημα παραγωγής και πώς εξελίσσεται ιστορικά η παραγωγή των αυτοκινήτων. Στο τελευταίο κεφάλαιο επεξηγείται η εφαρμογή του μοντέλου της Toyota σε κάθε επιχείρηση.
Ε > Εταιρική κουλτούρα
Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Εταιρική κουλτούρα
Βιομηχανικό μάνατζμεντ
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)