Η εταιρική κουλτούρα ως μοχλός ανάπτυξης των εταιριών. Η περίπτωση της Toyota Way

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Η εταιρική κουλτούρα ως μοχλός ανάπτυξης των εταιριών. Η περίπτωση της Toyota Way

Αναστασιάδου, Σοφία

Στις αρχές της δεκαετίας '80 γινόταν συζητήσεις γύρο από την «Ιαπωνική εισβολή» στην αυτοκινητοβιομηχανία. Την εποχή εκείνη είχαν ξεκινήσει έρευνες που αποτελούσαν μια προσπάθεια να βοηθηθούν οι αμερικάνικες έτσι ώστε να μάθουν από τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Επικεντρώθηκαν στο πώς οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεργαζόταν με τους προμηθευτές για την ανάπτυξη νέων προϊόντων στις Ηνωμένες πολιτείες και στην Ιαπωνία. Οι πολυάριθμες μελέτες που αποτέλεσαν την τελική μελέτη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία κάλυψαν πολλά ζητήματα του κλάδου, ενώ όλες οι μελέτες κατέληξαν συνολικά σε ένα συμπέρασμα. Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην κουλτούρα του tips, στη συνέχεια στην κουλτούρα που επηρεάζει το σύστημα παραγωγής και πώς εξελίσσεται ιστορικά η παραγωγή των αυτοκινήτων. Στο τελευταίο κεφάλαιο επεξηγείται η εφαρμογή του μοντέλου της Toyota σε κάθε επιχείρηση.

Thesis
NonPeerReviewed

Εταιρική κουλτούρα
Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.