Η εταιρική κουλτούρα ως μοχλός ανάπτυξης των εταιριών. Η περίπτωση της Toyota Way

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η εταιρική κουλτούρα ως μοχλός ανάπτυξης των εταιριών. Η περίπτωση της Toyota Way

Αναστασιάδου, Σοφία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Στις αρχές της δεκαετίας '80 γινόταν συζητήσεις γύρο από την «Ιαπωνική εισβολή» στην αυτοκινητοβιομηχανία. Την εποχή εκείνη είχαν ξεκινήσει έρευνες που αποτελούσαν μια προσπάθεια να βοηθηθούν οι αμερικάνικες έτσι ώστε να μάθουν από τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Επικεντρώθηκαν στο πώς οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεργαζόταν με τους προμηθευτές για την ανάπτυξη νέων προϊόντων στις Ηνωμένες πολιτείες και στην Ιαπωνία. Οι πολυάριθμες μελέτες που αποτέλεσαν την τελική μελέτη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία κάλυψαν πολλά ζητήματα του κλάδου, ενώ όλες οι μελέτες κατέληξαν συνολικά σε ένα συμπέρασμα. Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην κουλτούρα του tips, στη συνέχεια στην κουλτούρα που επηρεάζει το σύστημα παραγωγής και πώς εξελίσσεται ιστορικά η παραγωγή των αυτοκινήτων. Στο τελευταίο κεφάλαιο επεξηγείται η εφαρμογή του μοντέλου της Toyota σε κάθε επιχείρηση.

Ε > Εταιρική κουλτούρα
Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Εταιρική κουλτούρα
Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.