Η εργασία αναπτύχθηκε με σκοπό την εξέταση της συμβολής της γλώσσας του σώματος στην επίτευξη των πωλήσεων. Καταρχάς γίνετε μια εκτεταμένη αναφορά στην πώληση. Από την γέννηση της μέχρι τον ορισμό και τις μορφές της. Παρουσιάζονται βασικά χαρακτηριστικά της πώλησης για να γίνει ευκολότερα κατανοητό το θέμα που θα εξετάσουμε. Στη συνέχεια γίνετε μια εκτενής αναφορά στη γλώσσα του σώματος μέσα από ιστορικά στοιχεία και έρευνες. Σκοπός όλων αυτών των πληροφοριών για της δυο αυτές έννοιες είναι η κατανόηση του καταλυτικού ρόλου που παίζει η γλώσσα του σώματος για μια επιτυχημένη πώληση. Δυο έννοιες που μοιάζουν τόσο παράταιρες μεταξύ τους και όμως είναι τόσο άρρηκτα δεμένες, ώστε να εξασφαλίσεις τον στόχο. Μια επιτυχημένη πώληση.
Π > Πωλήσεις
Γ > Γλώσσα του σώματος
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Γλώσσα του σώματος
Πωλήσεις
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)