Παραγωγή και μάρκετινγκ στο νωπό ροδάκινο

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Παραγωγή και μάρκετινγκ στο νωπό ροδάκινο

Μπαρουτίδης, Γεώργιος

Το ροδάκινο πρόκειται για έναν καρπό που προέρχεται από το δέντρο ροδακινιά (prunus persica). Ο διαχωρισμός του σε νωπό και βιομηχανικό είναι αυτός που σηματοδοτεί τη χρησιμότητα του και τον τρόπο προώθησης και πώλησής του. Το νωπό ροδάκινο που προορίζεται για άμεση κατανάλωση είναι περίπου το 40% της συνολικής παραγωγής του. Πρόκειται για ένα προϊόν που έχει μεγάλη ζήτηση και οι πωλήσεις του στην Ελλάδα και το εξωτερικό κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Οι εξαγωγές σε χώρες της Ευρώπης έχουν διαρκώς αυξητικές τάσεις με πρώτες χώρες προτίμησης αυτές τις Ανατολικής Ευρώπης. Η καλλιέργεια του ροδάκινου μπορεί να γίνει με τρεις διαφορετικούς τρόπους , που οι διαφορές τους έχουν να κάνουν στις μεθόδους παραγωγής τους, στην απαίτηση σε γνώση, στη διάρθρωσή τους στην αγορά, στο ιδεολογικό υπόβαθρο και στις σχέσεις στη διατροφική αλυσίδα (συμβατική καλλιέργεια, βιολογική καλλιέργεια, ολοκληρωμένη καλλιέργεια). Η ταξινόμηση του σε κατηγορίες γίνεται με βάση το μέγεθος και τη ποιότητα, με τα ελαττώματα που μπορεί να υπάρχουν στον καρπό. Με βάση τη κατηγοριοποίηση αυτή τα ροδάκινα έχουν και διαφορετικές τιμές πώλησης στις χώρες της Ευρώπης. Σημαντικό ρόλο στη πώληση νωπού ροδάκινου παίζει ο τομέας του μάρκετινγκ. Με την ορθή επίλυση των λειτουργιών ανταλλαγής, των φυσικών λειτουργιών, των βοηθητικών λειτουργιών, με το κατάλληλο μάνατζμεντ στο τομέα του μάρκετινγκ, με τους σωστούς στόχους που θα θέσει η επιχείρηση, με τις κατάλληλες στρατηγικές που θα ακολουθήσει για να επιτύχει τους στόχους της, με ανταγωνιστική τιμή, με το ορθότερο δίκτυο διανομής, με το κατάλληλο προϋπολογισμό και τη καθολική τήρησή του και με την παρακολούθηση και αξιολόγηση της αντίδρασης της αγοράς, μια προσπάθεια μάρκετινγκ νωπού ροδάκινου έχει περισσότερες δυνατότητες επιτυχίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Βιολογικά προϊόντα
Φρούτα - Συγκομιδή
Ροδακινιά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.