Ο ρόλος της διαφήμισης στη στρατηγική μάρκετινγκ

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Ο ρόλος της διαφήμισης στη στρατηγική μάρκετινγκ

Λιάκος, Νικόλαος

Η εργασία ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση, τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά και γενικά ο ρόλος της στη στρατηγική του μάρκετινγκ. Γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στην Ελλάδα. Ο στρατηγικός σχεδιασμός του μάρκετινγκ έχει αναπτυχθεί στο μέγιστο από ορισμούς, αναφορές για τη σημασία του, αναλύσεις για τον ρόλο του μάρκετινγκ στο στρατηγικό σχεδιασμό, ανάπτυξη στις εναλλακτικές στρατηγικές επιλογής αγοράς- στόχου και σε άλλες κατηγορίες του, όπως οι στρατηγικές ανταγωνισμού, οι στρατηγικές ανάπτυξης και οι στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές. Μετά από την ανάλυση αυτών των θεμάτων, σειρά έχουν τα παραδείγματα εταιριών για τη σημασία του ρόλου που διακατέχει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Επακόλουθο παράδειγμα, είναι η ΝΕΟΣΕΤ και η COCA COLA, πολυεθνικές εταιρείες δημοφιλής και πετυχημένες.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)