Ο ρόλος της διαφήμισης στη στρατηγική μάρκετινγκ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2009 (EL)
Ο ρόλος της διαφήμισης στη στρατηγική μάρκετινγκ

Λιάκος, Νικόλαος

Η εργασία ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση, τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά και γενικά ο ρόλος της στη στρατηγική του μάρκετινγκ. Γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στην Ελλάδα. Ο στρατηγικός σχεδιασμός του μάρκετινγκ έχει αναπτυχθεί στο μέγιστο από ορισμούς, αναφορές για τη σημασία του, αναλύσεις για τον ρόλο του μάρκετινγκ στο στρατηγικό σχεδιασμό, ανάπτυξη στις εναλλακτικές στρατηγικές επιλογής αγοράς- στόχου και σε άλλες κατηγορίες του, όπως οι στρατηγικές ανταγωνισμού, οι στρατηγικές ανάπτυξης και οι στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές. Μετά από την ανάλυση αυτών των θεμάτων, σειρά έχουν τα παραδείγματα εταιριών για τη σημασία του ρόλου που διακατέχει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Επακόλουθο παράδειγμα, είναι η ΝΕΟΣΕΤ και η COCA COLA, πολυεθνικές εταιρείες δημοφιλής και πετυχημένες.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.