Στην εργασία γίνεται προσπάθεια να αναλυθεί όσο εκτενεστέρα γίνεται η έννοια της καινοτομίας, η σύνδεση που μπορεί να υπάρξει μεταξύ μιας επιχείρησης και του όρου καινοτομία καθώς και η εκτίμηση του επιπέδου της Ελλάδας στο χώρο αυτό. Αρχικά γίνεται προσπάθεια να μελετηθεί σύντομα και διεξοδικά η έννοια της καινοτομίας, οι μορφές τις, τα στάδια της, η επιρροή της σε μια επιχείρηση και το στρατηγικό της προσανατολισμό, καθώς και στο τρόπο χρηματοδότησης της καινοτομίας. Φυσικά αναφέρεται στην εργασία και η ύπαρξη της καινοτομίας στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης και πως μπορεί μέσω της διαφοροποίησης να ανταπεξέλθει έναντι του ανταγωνισμού η όποια οικονομική μονάδα. Έπειτα εξετάζεται στο κατά πόσο η Ελλάδα ανταποκρίνεται στα πλαίσια της επιχειρησιακής καινοτομίας, εντοπίζονται τα βασικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και αναφέρεται η κατάσταση της στο χώρο αυτό.
Τέλος γίνεται μία μελέτη περίπτωσης όπου γίνεται η ανάλυση των υπηρεσιών ενός ξενοδοχείου, εξετάζεται στα συμπεράσματα κατά πόσο υπάρχει καινοτομία στο Chandris Chios Resort και αξιολογείται η ποιότητα και η ικανοποίηση των πελατών με βάση μία έρευνα με ερωτηματολόγια.
Ε > Επιχειρηματικότητα
Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Επιχειρηματικότητα
Καινοτομία (επιχείρηση)
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)