Σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ = Contemporary advertising and marketing trends

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ = Contemporary advertising and marketing trends

Μπαδήμας, Άρης

Στην εργασία θα αναλύσουμε τις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που σύμφωνα με τα καινούρια οικονομικά πλαίσια που προέκυψαν τα τελευταία τέσσερα χρόνια λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης έχουν δημιουργήσει σήμερα νέα δεδομένα και εφαρμογές στους κλάδους αυτούς. Είναι ενδιαφέρον να δούμε τις νέες μορφές της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που ολοενα και αυξάνονται λόγω της χρήσης νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου, που έχουν μπει για τα καλά στις ζωές μας. Στην παρούσα φάση το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν πιο «οικονομικό» και άμεσο τρόπο για την προώθηση των προιόντων και υπηρεσιών, των εκάστοτε επιχειρήσεων. Σύμφωνα με στατιστικές, οι καθημερινοί χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται κάθε χρόνο, όπως και αυτοι που κάνουν τις αγορές τους για βασικά και καταναλωτικά αγαθά, μέσω αυτού.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)