Στην εργασία θα αναλύσουμε τις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που σύμφωνα με τα καινούρια οικονομικά πλαίσια που προέκυψαν τα τελευταία τέσσερα χρόνια λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης έχουν δημιουργήσει σήμερα νέα δεδομένα και εφαρμογές στους κλάδους αυτούς. Είναι ενδιαφέρον να δούμε τις νέες μορφές της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που ολοενα και αυξάνονται λόγω της χρήσης νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου, που έχουν μπει για τα καλά στις ζωές μας. Στην παρούσα φάση το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν πιο «οικονομικό» και άμεσο τρόπο για την προώθηση των προιόντων και υπηρεσιών, των εκάστοτε επιχειρήσεων. Σύμφωνα με στατιστικές, οι καθημερινοί χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται κάθε χρόνο, όπως και αυτοι που κάνουν τις αγορές τους για βασικά και καταναλωτικά αγαθά, μέσω αυτού.
Δ > Διαφήμιση
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)